Vliegtuiglaan Gent Takeldienst  thumbnail

Vliegtuiglaan Gent Takeldienst

Published Feb 07, 22
6 min read

Tms Takeldienst

Sta je met pech langs de baan? Contacteer dan  Takeldienst Oost-Vlaanderen

Deze laatsten kijken natuurlijk vooral naar de verkoopcijfers. Dealers van hun kant stellen vast dat de hoge kortingen behoorlijk aan hun marge vreten. Dermate dat verkopen zelfs verlieslatend dreigen te worden. Wat kan een verkoopstijging van 20 tot zelfs 40 % voor hem betekenen, als de marge hierop zowat tot 0 herleid wordt? De vraag is retorisch bedoeld.

Het personeel moet netjes betaald worden. Ongeacht of het Salon plaatsvindt, het lente is of het slaapmaanden zijn. Deze invalshoek van de dealer wordt vaak over het hoofd gezien als men het over het hoogtepunt van het Salon heeft. Ik heb het nu specifieke over moto’s, maar ik vermoed dat het in de automotive niet wezenlijk anders is.” Overschot in showroom “De voorbije jaren deed zich een kwalijke trend voor om steeds grotere delen van het kostenplaatje van de merken naar de dealernetten door te schuiven”, benadrukt Guido Brenders.

Sta me toe dit met een heel concreet voorbeeld te illustreren. Wij staan als dealer op het Salon. Het is niet iedereen gegeven, want je moet hiervoor in aanmerking komen. Eens je geselecteerd wordt, ben je enkel zeker van een meerkost. Deel van het ‘Salonpakket’ is bijvoorbeeld dat het risico van niet-verkochte voorraad op het Salon bij de dealer komt te liggen.

Maar hoe groot is dit effect ? En beleven we werkelijk een heuse revolutie waarover sommigen het hebben ? We vroegen het aan enkele actoren. Hun antwoord. Michaël Vandamme “ Het is opmerkelijk op welke manier het internet de rol van de dealer helemaal gewijzigd heeft”, stelt Carl Veys vast.

Natuurlijk is dit voor een deel leeftijdsgebonden. Precies zoals de omgang met het internet tout court.” de verkoop. Men beslist te kopen, en pas dan begeeft men zich ter plaatse voor de betaling en een eerste fysiek contact met het voertuig in kwestie.” Verenigde Staten Er is het internet, maar ook meer.

In hoeverre creëren zij een nieuwe dimensie aan de manier van werken in de automotive ? “Het internet, net als Facebook of Twitter, is een uitgelezen manier om in dialoog te treden met jongeren”, meent Denis Gorteman. “Dit wil echter niet zeggen dat hierdoor de oude kanalen verdrongen zouden worden.

De rol van het internet is enorm toegenomen, maar vooral als informatiekanaal. En ja, het heeft een weerslag op ons dealernetwerk. Omdat mensen beter geïnformeerd een dealer binnenstappen, moet je over mensen beschikken die hen deskundig verder kunnen helpen. Takeldienst specialist in de buurt. De tijd van de gladde verkoper ligt achter ons. Inmiddels heb je mensen met knowhow nodig.

Takeldienst-ronse

Daar is het internet gegroeid tot een heuse support voor Klassieke ruggengraat International Car Distribution Program Het Salon herinnert er ons aan hoezeer de automobielindustrie een productgedreven sector is. Kwaliteit en mogelijkheden van wagens namen de voorbije decennia indrukwekkend toe, alleen kan in diezelfde periode geen vergelijkbare verandering ontwaard worden op het vlak van verkoop en de servicenetwerken waarlangs ze verkocht worden.

De ICDP is de mening toegedaan dat door de veranderingen in consumentengedrag – steeds meer wordt online gekocht – in combinatie met de langere intervaltijden tussen onderhoudsbeurten, een wijziging van de distributiemodellen noodzakelijk maakt. De aftersales zal rendabel blijven, maar de onvermijdelijke trend zal ook zijn dat kruissubsidie die een dealernetwerk ondersteunt afgebouwd zal worden.

Vele kopers doen in het kader van een aankoopproces slechts één dealer aan. Om te kopen en het gekochte voertuig in ontvangst te nemen. Al het voorgaande gebeurde online - Takeldienst specialist in de buurt. Deze realiteit verandert de rol van een dealer. Er zullen er minder nodig zijn, nieuwe formaten dringen zich op, maar ook een ander personeelsbestand.

Integendeel, terwijl ze de toekomst voorbereiden houden ze de blik op hun achteruitkijkspiegel gericht. Zij die vooruitkijken en de impact van dit online consumentengedrag anticiperen, zullen er als overwinnaars uitkomen. Wie dat niet doet, is gedoemd om aan het kortste eind te trekken. Guy CRAB Federauto Magazine - Januari / Februari 2011 Risico verkeerd geïnformeerd te zijn “Het belang van en voor het internet neemt duidelijk toe”, meent ook Guido Brenders.

Deze producten zijn kenmerkend voor motoren. Hierdoor lopen wij soms aankopen mis. Het gebeurt wel eens dat een klant in de winkel informatie komt inwinnen, tot pakweg het passen van een gegeven helm toe. Maar uiteindelijk zal hij via het internet kopen. Het klopt dat klanten dankzij internet beter geïnformeerd de winkel binnenwandelen.

Ze weten heel wat over de moto die ze willen kopen, alleen is dit voertuig mogelijk niet op hun noden afgestemd. Dat is het moment waarop een verkoper in al zijn deskundigheid de eigen meerwaarde moet bewijzen.” “Bijzonder leuk aan deze ‘nieuwe media’ is dat ze het mogelijk maken een aparte dialoog op te starten met klanten”, zegt Koen Dekoning.

Daar worden vragen op gesteld die steevast ook beantwoord worden. En dat zijn vaak vragen waar men niet zomaar een dealer voor zou binnenstappen. Maar bottom line is dat de ruggengraat toch de klassieke marketing blijft. We hebben het hier over extra’s, geen vervangmiddelen.” e c n a m r o f r .

Takeldienst Zonhoven

Deze wordt niet langer berekend op basis van het vermogen van de motor (uitgedrukt in fiscale PK of k, W), maar op basis van milieukenmerken van het voertuig (Euronorm en CO2-uitstoot) (Takeldienst specialist in de buurt). De nieuwe BIV bedraagt minimaal 40 EUR en maximaal 10 (Takeldienst Geraardsbergen). 000 EUR. Hij is ook onderhevig aan een jaarlijkse indexering.

Op die manier geven we onze eigen auto-industrie kansen om te innoveren. Meer elektrische wagens betekent minder uitstoot van CO2, minder roetdeeltjes en ook minder lawaai. Ook de minpunten van een elektrische wagen zijn bekend. Een snelle oplaadbeurt duurt één uur, een normale oplaadbeurt vijf tot zes uur - Takeldienst Oost-Vlaanderen. En na circa 140 kilometer moet de wagen opnieuw aan het stopcontact.

Bovendien wil zij met deze nieuwe regeling nieuwe en schone technologieën promoten. Zo wordt de aankoop van wagens op aardgas (CNG) en lpg gestimuleerd (Takeldienst Oosterzele). Bij aankoop van elektrische voertuigen, voertuigen op waterstof en plug-in hybride wagens, moet geen BIV betaald worden. Tenslotte stimuleert de nieuwe BIV-regeling de aankoop van tweedehandsdieselwagens uitgerust met een roetfilter (eerste montage of retrofit).

Dus komt het er op aan om dat uur nuttig te gebruiken. Een van de partners is Telenet en die zorgt voor wifi technologie aan de laadpalen. “Dan is het mogelijk om e-mails te ontvangen op de laptop, maar ook om tv te kijken via breedband”, kondigt Chris Lefrère van Telenet aan.

EDUCAM, het kennis- en opleidingscentrum, van de autosector, opende eerder dit jaar in de Brandstraat in Lokeren een Training Center. Hier bereiden zij de sector voor op het hybridiseren en elektrificeren van voertuigen. EDUCAM is dan ook nauw betrokken bij EVA als partner samen met ­FEDERAUTO en vele andere bedrijven en organisaties.

Daarom is ­FEDERAUTO tevreden dat de Vlaamse overheid oor heeft gehad naar haar argumenten. De nieuwe BIV voor tweedehandswagens wordt in een periode van drie jaar gefaseerd ingevoerd. Hierdoor hebben handelaars in tweedehandse voertuigen de tijd om minder milieuvriendelijke wagens alsnog te verkopen. Daarnaast zal er ook een leeftijdscorrectie worden ingevoerd voor tweedehandswagens.

Latest Posts

Jumbo Max Verstappen Auto

Published Feb 03, 24
7 min read

Auto Chippen

Published Feb 03, 24
5 min read

Opel 45 Km Auto

Published Feb 03, 24
7 min read